herkesin öyle bir hikâyesi yok muydu? başlayıp da bitiremediği. çünkü kimsenin dinlemediği. içine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?
hayat ölmeden çok önce biter, her insan için böyledir bu, o zaman ölümü düşünmek neye yarar ki, huzursuz ve korkulu bir bekleyişten başka. ve şunu anladım o karanlıkta, aslında ölüm korkusu denilen şey ölmeme korkusudur. şimdi ne olacak ve beni başka hangi acılar bekliyor korkusu.