deriko

deriko
@deriko
Sizin hala yanına bile yaklaşamadığınız bir dolu duyguyu dibine kadar yaşadığım için de memnunum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sebep ne olursa olsun bağırmaya başlamışsa benim için hatalı oluyordu.
Sayfa 33
İnsanlar hadiseleri basitleştirmeye, bayağılaştırmaya ne meraklı.
İlişkiler