derin.

derin.
@derinden1sarki
Dm bakmıyorum.
Kendimi, kendi ülkemde bir turist gibi hissediyorum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ne biçim ülke bu? kimse kimseye güvenmiyor !
Edebiyat
Herkesten çok güldü, belli ki acı çekiyor.
Edebiyat
Her şeyi ve herkesi terk edip gitmek ne büyük zevk olurdu.
Edebiyat
Sen hayatını mahvet, ben kenardan izleyeceğim.
Edebiyat