''Bazen birisi geçer karşına, bir dünya şey anlatır ama söylediklerinden hiçbir şey anlamazsın; ta ki, onun sözleri arasında, diğer bütün söylediklerini aydınlatıveren basit bir sözcük yakalayana kadar.''
Yazılmış en güzel otobiyografilerden biriydi bence yaşadığı kötü hayatı sefaleti bizlere çok iyi aktardığını düşünüyorum. Üniversite ona hayatın acımasızlığını öğreten insanlarıdır. Açlığı , zulmü , baskıyı , yersiz yurtsuz serseri insanların kısacası toplum dışına atılmış insanları bol bol tasvirler yaparak aktarmış.
Her şeyi izleyin , inceleyin , yoklayın .. korkusuz olun ama yargılama da acele etmeyin….