benkahve

benkahve
@derryabayan
ben kahve en yakın arkadaşım kitaplardır:)
null
null
null
null
7 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Paleti, fırçayı elime alıp denize baktım. Gözlerime yansıyordu. Bir gün beni bırakacak. İlk seferki gibi gibi habersiz, birden kaybolarak. Arkamdan kumsala yatmış, kim bilir neler düşünüyordu. Bütün suç onun aylak oluşunda, bari resim yapsa."
Sayfa 158
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
..."Büyünce bıyık bırakmayacağım" derdim kendi kendime. Ertesi gün daha çok dövüşürdüm. Ötekiler benden yıldılar. Öğretmeler babama yazarlardı. İyi ki okumamı istemiyordu. Yoksa ona inat okumazdım. "—Okuyup da ne olacak? İşadamı olmalı," derdi. Teyzem ona çıkışırken, ben işadamı olmamaya karar veriridim...
Sayfa 151
"—Görürsünüz, adam olmayacak bu çocuk," derdi. Konuşmazdım. Sevinirdim. Babam adamsa ben olmayacaktım.
Sayfa 151

benkahve

, bir kitap okudu
Puan vermedi·223 syf.·
2024 2. kitabı
Arda Erel
7.8/10 · 1.513 okunma