Üst üste denk gelen birkaç olumlu yorumdan sonra okumaya karar verdiğim bir kitaptı. Yorumlardan dolayı beklentim de yüksekti açıkçası, dilinin sade olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Oldukça sade bir dil, dümdüz okunabilen, herkesin yazabileceği bir kitap gibi maalesef. Ben yazardan altı çizilmeye değer, üzerinde düşünülesi cümleler, farkındalıklar ve betimlemeler beklerdim. İlgimi çekmedi. Başladığım bir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için okumaya gayret ettim fakat okutmadı kendini, ben de zorlamadım…
Çanakkale’yi hiç verir mi Türkler
İstanbul’umuzu alacak bir er
Var mıdır dünyada nerde o asker
Bugün bizden vatan razı olacak
Nefer şehit ordu gazi olacak
Sayfa 129 - Boyabatlı Ömeroğlu Mustafa - Çanakkale Destanı·Kitabı okudu