Bir çocuğun aslında kim olduğunu hiç kimse bilmez. Çocuk ,o minik beşiğinde yatarken ser verir, sır vermez. Her çocuk ,gelecekte ‘bir kişidir’. Ve anne babalar beşikte yatan ,evin içinde koşuşturan, ilkokul çağında sırtında çantasıyla okula gidip gelen çocuklarına ,sanki perde arkasındaki ‘bu yaradılış sırrını ‘görmek istercesine hayranlık içinde bakmalıdır. Her bakışta da dudaklarından” sen kimsin ? “sorusu çıkmalıdır.