Bana kitap okumayı sevdiren, okumaya ilk başladığım kitap, şaheser... Her kitaplıkta bulunması gereken ve bir kez okumanın kitabın içindeki hazineyi alabilmeye yetmeyeceğinide söylemek durumundayım.
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 202377bin okunma
Yani arkadaşlar insanlar bir kitaptan ne bekliyor bazen gerçekten kestiremiyorum bu kitaba ve puccaya yapılan yorumlara göz attığımda. Kendi adıma söyleyeyim açıkçası kitabın küfür içermesi ve ana karakterim şahsının direk aktarması olayları beni hiç rahatsız etmedi ki zaten bu kitabı ve bu seriyi böylesine özgün ve mükemmel yapanda budur. Okurken gülmekten okumaya ara verip birkaç sayfa sonra kendinizi ağlarkende bulabiliyorsunuz. Aşk, dram, komedi, aksiyon yahu ne ararsanız var ayrıca kafada yormayan öyle akıp giden bir bakmışsınız bitmiş kitaplardan. Samimiyetin hat safhada olduğu bir eser, eğer başlamakta kararsız kalıyorsanız da başlayın abicim her türlü başlayın zaten akıp gidiyor iki güne biter. Ben özel hayatımda da yer yer küfür barından ve neysem o olan bir karakterim diyorsanız zaten sizin için yazılmış bir kitap diyorum ve bence daha çok bayanlara hitap eden bir seri. Sonuç olarak ben öneriyorum, şiddetle öneriyorum...
Açıkçası fazla bir beklentiye girmeden aldığım ve yaklaşık bir ay sonra okuduğum bir kitaptı fakat... Bir günde okudum ve o kadar canlıydı ki kitap öyle içine çekti ki beni kitap hakkındaki bütün ön yargılarımı kırdı diyebilirim. Daha fazla ne diyebilirim bilmiyorum ne desem spolier olucak o yüzden kesinlikle okuyun ayırdığınız zamana ve bütçeye kesinlikle değecek bir kitap.
Yani kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir şahaser... Yazarı zaten tescilli üstadımız kitaba gelirsek defalarca kez okuduğum, içinde kaybolduğum, en zor zamanların sığınağı bazı kitaplar vardırya hani hah işte bu kitap onların babası diyeblirim, okuyun, okutun...
Kitapla ilgili fazla uzun birşey yazamayacağım. Herkesin çok güzel, çok beğendim falan filan dediği benimde hemen gidip aldığım bi kitaptı lakiin... Arkadaşlar kitap bir bilgisayar oyunundan ibaret ve açıkçası ben okurken çoktan sonunu tahmin etmiştim. Eğer bilgisayar oyunlarını çok seviyorsanız okuyun derim ciddi anlamda beğenirsiniz ama benim gibi oyunlardan pek haz etmeyen insanlara önermiyorum.