Kısaca bu kitabın incelemesini ve düşüncelerimi yazmak istiyorum. Kitap güzel ama ilk ürkütücü gelmişti cinayet aletleri satan bir “intihar dükkanı” adı altında işletmenin yürütmüş olduğu ölümün acılı veya acısız her türlü zevkten aletlerin, iksirlerin olduğu kendileri hariç herkesin ölüm ile mutlu olacaklarını söyleyen (kendileri ölürse işletmeyi kim devam ettirecek düşüncesi) bir aile var. Henüz bebek sayılan çocuklarının içindeki mutluluk yaşama sevinci kısıtlanır çünkü müşterilere ölümü hatırlatacak üzücü şeyler yaşanmalı düşüncesiyle anne hep üzgün şarkılar ve mutlusuz bir surat ifadesi ile çocuklarını şekillendirir. Okuduğum bir kaç ölüm fikrinden etkilenmiştim bunlardan biri paslı jilet satmaları çünkü damarını kesen biri derinden kesemez ise paslı olduğu için tetanozdan ölme ihtimali devreye girecektir diğeri ise içerek, koklayarak ve dokunarak intihar edilen iksirdi. İntihar etmeden önce işletmeyi arayıp intihar ediyorum bilgisi veriliyordu