Beni hep çok iyi anladı, içimden bir ses diyor ki ona hiç yazmıyorsam bu umursamadığım için değil, bilakis bir parçam hala umursadığı, her zaman da umursayacağı için; aynı şekilde ben de onun hala umursadığını, hiç yazmama sebebinin de bu olduğunu biliyorum. Bunu bilmek de bana yetiyor.
Senin okuduğun her kitabı okumak, sevdiğin müzikleri dinlemek, bildiğin yerlere gidip dünyayı senin gözlerinden görmek, değer verdiğin her şeyi öğrenmek..