Birden yağmur başlıyor. Ben, şalımı açıyorum, ikimizi aynı örtünün altına alıyorum. Aynı şalın altında aynı yağmuru seyrettiğimiz andan itibaren hikayemi onunla paylaşabileceğimi, tacirin coğrafyasını onunla birlikte keşfedebileceğimi, o güzergahın üzerinden onunla geçebileceğimi hissediyorum. Bu kadar zaman yetiyor ona güvenmem için. Çünkü sevdim ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim.
"Uyan!
Bir tek şimdinin garantisi var
Dün yarın uzak
Varolduğun yer aşk
Sonsuz kirpiklerinin arasına sokulan rüzgar benim
Sevmekten başka cevabım yok
Sevgilim sana bir sır vereyim
Evi bul diye
Perdeleri ve gözlerimi hiç kapatmıyorum
Elimi bırakma tamam mı!
Kaybedenleri, düşenleri, senden hoşlanıyorum diyenleri gör
Hayatın ellerini hiç bırakma!
Sessiz olmalarım sensiz olmamdanmış sevgilim
Susma!
Susa susa dün olduk
Uyan, hadi uyan
Sonsuz kirpiklerinin zamanı şimdi
Senden çok... "
Depresyon kitabı. Ben de okurken depresyonda olduğum için galiba fena gelmemişti. Ama normal şartlarda düşünecek olursak çok tavsiye etmem. İçinde güzel cümleler barındıran ama genel anlamda insanın içini karartan bir kitap. Kişisel düşüncem ve tavsiyem sizi mutlu edecek merak uyandıracak ya da hayatınızı değiştirecek kitapları ve insanları tercih edin ömür kısa :)