devamkee

devamkee
@devamkee
HAYAT OKULU
yaşamaya calişiyor
GT YAPILIR
54 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Hayatımda ilkez aynı anda hem ağlamak ,hem de gülmek istedim
Sayfa 139 - Everest yayınları
devamkee
Devamkee😆😅
Reklam
“Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak.
devamkee
Devamkee keke
insanın insana yenilgisi neden ?
Bak gramafonların iğneleri kırıldı taş plaklar da sustu ve ürperiyorum uzakta yıkılmış kentlerde çocuklar ağlıyor kırmızı tuğlalar arasında o minnacık çocuk içimde sessiz ve acı bir çığlık bitmek bilmiyor ve kanıyor hayatımız her yanda yeni açmış çiçeklerin kırgınlığı ve her yerde insanın insana yenilgisi neden ?
Şiir
devamkee
Devamkee