Işıl.

Işıl.
@devillrose
Atatürkçü.
10/10
·408 syf.··
2025 4. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2025 00:06
Çok güzeldi çok sürükleyiciydiönce filmini izlemiştim ama iyiki ertesi gün kitabını da alıp okumuşum çok etkilendim. Kitapta olan karakterlerin %80i yoktu olayların çoğu da değiştirilmişti. Amahl'ın filmde olmaması sadece kaçışı Hamit üzerinden anlatmaları hiç hoşuma gitmedi. Filmde Mudi daha az kötüydü bence. Kitapta sürekli dövüyordu Mehtap'ı da Betty'i de. Bide ilk sayfaları okurken çok kötü hissettim. İranlılar gerçekten bu kadar pis insanlar mı? Mudi gerçekten ağır geri zekalı bir adam. Amerikada güzel bir hayatı varken kendini de ailesini de cehenneme hapsetti. Sırf eziklik psikolojisinden. Betty çok güçlü ve özel bir kadın.
Kızım Olmadan AslaBetty Mahmudi · Sonsuz Kitap Yayınları · 20177,2bin okunma
Reklam
7/10
·394 syf.··
2025 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2025 15:56
Başları sürükleyiciydi özellikle Şakir Paşa ailesinin anlatıldığı, Osmanlının yıkılışı, Cumhuriyetin kuruluşu ve Atatürk kısımları ama Füreyanın seramik macerası beni cezbetmedi. Nedense çok sıkıldım okurken :(
FüreyaAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20199,4bin okunma
9/10
·471 syf.··
2024 16. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2024 01:21
Vay be sonunda ters köşe beklemiyordum Akıcı bir romandı. Gurney'in özel hayatına dair kısımları okumakta çok zevkliydi. Ben beğendim. Normalde polisiye okumayı çok tercih etmem ama bu yazarın diğer kitaplarını da alıp okumayı çok istiyorum.
Aklından Bir Sayı TutJohn Verdon · Koridor Yayıncılık · 20231,684 okunma
10/10
·690 syf.··
2024 15. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2024 01:50
Çok sevdiğim bir yakın arkadaşıma veda etmiş gibi hissediyorum... Yanı başımda her daim bir Harry Potter kitabı olmasını, Harry Potter evreninin içine girmeyi ve orada yaşıyormuş gibi hissetmeyi çok özleyeceğim. Sadece Harry'i değil Hermione'yi, Ron'u, Dumbledoru'u, Snape'i(Harry'nin gerçekleri öğrendiği kısımda az kalsın ağlayacaktım)Bay ve Bayan Weasley'i, Weasley ailesinin tüm üyelerini, Malfoy'u, Neville'i kısacası Hogwartstaki herkesi ve aklıma gelen gelmeyen her karakteri(Bellatrix ve Voldemort hariç) özleyeceğim. Harry Potter filmlerini yıllar önce izlemiş olsamda kitaplarını okumak bambaşka hissettirdi. Kesinlikle abartıldığı kadar olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Çocuk kitabı dedikleri bu seriden bir sürü ders aldım ve kesinlikle çocuk kitabı olduğunu düşünmüyorum. Şimdi sıra filmlerini en başından yeniden izleme vakti
Harry Potter ve Ölüm YadigarlarıJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 201628,8bin okunma
9/10
·304 syf.··
2024 14. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 15 Kasım 2024 14:19
Yazar influencer olduğu için muhtemelen insanlar önyargıyla yaklaşıyordur ama gerçekten sağlam yazılmış bir kurguydu. Ben gerçekten çok beğendim. Leyla'ya çok üzüldüm. Bence tamamen iyi niyetli ve bu yaşadıklarını asla hak etmemiş birisi. Yazarın kalemi gayet akıcı ve güzeldi. İlk başta okurken zorlandım çünkü tarzı biraz bana yabancı geldi ama başladıktan sonra aktı gitti.
On Dün Önceki KızSezin Karameşe · İnkılap Kitapevi · 01,020 okunma
Reklam