Müminlere olan hitabetede söz edin de müslümanlar sizi görsün
Seviyeniz sıfır. Faşistlere kâfirlere müşriklere inat her zaman milletimin en temel haklarını savunacağım kininizden geberin. Gören de sanki Atatürk'ün yaptığı savaş uçağını taklit etmişim de benimsemişim gibi zorunuza gidiyor kibirden ölüyorsunuz sizin yatacak yerinzi yok . Atatürk'ün neyini almışım ki de bu kadar geberiyorsunuz . Sadece ey , 1. 2. 3. 4. Vazifen dediğim için mi gerisi diye başladığım için mi? Geri kalan kelimeler bana ait. ey şeriat düşmanı müşrikler. Vazife arapça hitabe arapça Mustafa yani şekilde Kemal arapça. Kanunlar Avrupadan kılık kıyafet Avrupadan şapka Yahudiden . Kemalistlere ait şarkılar İsrail müziklerinden esinleme araştırın bakın . Sonra Kürtlere olan hitabetim 3 arapça kelimeyi Atatürk'ün konuşmasına benzediği için geberip duruyorsunuz. Sanki dünyada gençliğine milletine insanlığa hitap eden Atatürk Muş o bulmuş böyle büyük bir icadı bizde ondan almışiz tüh tüh ne büyük bir alıntı zavallılar sizi ey diye başlama ifade bile arapçadır. Yaa eyyunas diye başlayan bir çok ayet var tercümesi eyy insanlar ey müminler ey falanoğullari ey kavmim gibi birçok hitap şekli var Kur'an da siz bizden kopya çekmişsiniz biz müminiz . Sizin ilah seviyesine çıkardığıniz insan bile Osmanlı okullarında okudu yetişti hâlâ millete üsten bakarak dalga geçiyorsunuz aşağılyorsunuz Kürtlerle Türkler arasında tefrika oluşturuyorsunuz . Ne aşağılık ahlaksız faşist zihniyet e sahipsiniz. Kur'an'ın ifadesiyle aşağılık maymunlar gibisiniz millete dalga geçer küçümseyici tavırlar sergilersinis . Asıl hırsızlığı yaparsiniz okursunuz ama hala cahilsiniz karanlıktasinzi bencilsinzi büyüklük taslayan insan görünümlu şeytanlarsiniz . Canınız cehenneme. İman edip Tevbe etmedikçe ne cennete gidersiniz nede sizinle müslümanlar kardeş olur. Sizi Avrupa kırması devşirmeler
Kurdî

balık

@incelikli_hayta
·
şakaysa komik değilse daha komik ŞWPSKWOKEOWKEPWKSPWPSKWOS
"Biz hep yüksekteydik, araplaşınca alçakdık." diye yazmış birisi. Güler misin ağlar mısın? "Araplaştık" ifadesinden kastının İslam olduğunu biliyoruz da, sorsak inkar edecek. Yani "İslama düşman değilim; arap kültürünü benimsememize, arap isimleri koymamıza, arap gibi giyinmemize karşıyım." diye zırvalayacak. Halbuki bizim bu gavurcuklar dışında dünyanın hiçbir yerinde sırf müslüman oldukları için "siz Araplaştınız" diye bir ifadeye rastlamazsınız. Ancak daha garibine rastlarsınız. Mesela Sırplar, Bosnalılar müslüman olduklarında düşman oldular. "Siz müslüman oldunuz" diyerek değil, "siz Araplaştınız" diyerek değil, "siz Türkleştiniz, Türk oldunuz" diyerek düşman oldular. Bütün dünya bilir ve tarih kronikleri de yazar ki: Müslüman=Türk demektir. Bizim içimizdeki Rum ve Yahudi devşirmeler haricinde dünyanın hiçbir yerinde "İslam Arap dinidir" gibi saçmalıklar görülmez. Bütün dünya İslamın, Türklerin dini olduğunu söyler. Hatta çok enterasan bir bilgidir: 1600'lü yıllarda İtalya Vatikan'da yazılan bir Kur'an-ı Kerim meali var. Kitabın adında Kur'an yazmıyor. Adı "Türklerin Kitabı". Velhasıl; 1000 küsür yıldır bu dine hizmet ediyoruz ve sancaktarlığını yapıyoruz. 1000 küsür yıldır Arap'larla birlikte yaşıyoruz. Mamafih 1000 küsür yıldır da Haçlılarla yani bugün ki adıyla Batılılarla savaşıyoruz. Ol sebepten gerekirse Araplaşalım ama Batılılaşmayalım. Batının sadece iyi yanlarını alalım. Mesela doğusunu :)
1000Kitap
Reklam
"Ey koca ve yüce Türk! devşirmeler seni devşirmeden sen aklını başına devşir!" - Bilge Tonyukuk
SU KİRLENİR Mİ?
Su dursun şöyle bilemezsin, Ya gider ya kaçar yada uçar havadan. Hiç anlamaz kimden ne geldiği, Bir fuzuli gerçektir aslında yalan. Buralarda bir yerde, Önüne perde çekti insan. Bir fikir hafif beyazlaşan sakallarda, Seyrek saçlarda bir dünya. Hiç anlaşılmaz nereden ne gittiğini, Bir değişik hayal bu. Buralarda bir yerlerde yabancıyım, Derviş gıyabında. Bir yamuk yumru gözlerim, İçimde ki gökyüzüne huzur aramak. Derinlerde daha da derinlerde, Sır döşenecek gizemine. Duygular gelip geçerken kendi kendine, Bir zifiri his yağıyor. Her şey diyor insan divandır, Çatlatıyor kendini devresinde. Neye göre yaşamak terazisinde, Su dursun aksın akışına giderek. Naif gözler sihri buraların, Yaşanabilir bir selâm üzerine. Tersten bir baş düşmece, Midenin felsefesi,
Edebiyat Şiir
Görsel sanatlarda çok iyi eserler veren bazı teknikler, kolaj (yakıştırarak ekleme)gibi, maalesef edebiyatta kötü sonuçlar veriyor. Özellikle bu teknikle tasavvuftan yapılan devşirmeler yavan kişisel gelişim tespitlerine dönüşüyor.
kısa örnek bir ALMAN , ALMANIM der ALMANYAYA dışardan gitmiş olanlar ALMANYALIYIM der burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ , içinde yaşayanlar vatandaşlar TÜRKÜM der yabancılar ve devşirmeler TÜRKİYELİYİM der.......
Reklam
Reklam