@dexforte
drink tea read books be happy
Bana kalırsa insan yaşamının temel gayesi de bu kadar basit. Gece uyurken dingin hissettirecek, sabah uyanırken direnç ve enerji verecek duyguyu yakalamak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·52 syf.·
2 saatte okudu
·
2024 2. kitabı
Samed Behrengi
8.5/10 · 36,8bin okunma
Ben bilmek istiyorum; gerçekten de yaşamak dediğimiz şey şu bir avuç yerde yaşlanıncaya kadar dolaşıp durmaktan mı ibaret; yoksa dünyada başka şekilde yaşamak da mümkün mü?
İnsan
"Bunca varlık var iken Gitmez gönül darlığı"
Sayfa 105 - Yunus Emre
Kalabalıklara hakikat nasıl anlatılsın?
Sayfa 103