Okurken içim burkuldu kitap adeta benim köyümü anlatıyordu , dedim hayatlar birbirine benziyor beyhude boş anlamsız ömrüm o bahçe dedemin bahçesi geride birkaç iğde birde ceviz ağacı kaldı yazar konuyu o kadar gerçekçi işlenmişki kahramanın duygularını çok içten hissettim bir gün her şey yok olacaksa nedir dünya malına bu kadar düşkünlük aahhh ahhh
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neslican Tay diye bir kız vardı hatırladınmı konuşmalarını dinleyince üzüntüyle karışık hayranlık doğuyordu içine Peyami Safa geç tanıştım bana hasta bir insanın hayatını yaşattın teşekkür ederim kitap bitince şükrettim Neslican nur içinde yatsın sen neler hissettin acaba
çocukluğumu hatırladım ne kadar çok değişmişim içimdeki çocuk meğer küsmüş aklımın bir köşesinde oturuyormuş küçük prens aslında benim senin onun herkesin çocukluğu meraklı anlam arayan küçüklüğümüz
biraz okurken sıkıldığımı itiraf etmeliyim ancak kesinlikle boş bir kitap değil, yani son cümlesi için bile okunur... 'kitabın sonuna bakma süpriz olsun '
İki farklı konu iki farklı hayat, biraz abartılı buldum ancak insan aşık olunca neleri göze alabilir? bu iki sürükleyici öykü okuru etkilemekte başarılı