Okurken içim burkuldu kitap adeta benim köyümü anlatıyordu , dedim hayatlar birbirine benziyor beyhude boş anlamsız ömrüm o bahçe dedemin bahçesi geride birkaç iğde birde ceviz ağacı kaldı yazar konuyu o kadar gerçekçi işlenmişki kahramanın duygularını çok içten hissettim bir gün her şey yok olacaksa nedir dünya malına bu kadar düşkünlük aahhh ahhh