diana

diana
@dianaay
"İnsan ne garipti doğrusu, bazen eşrefte bazen esfelde bir varlık... Aynı kapta bir tutam ilaç ve bir tutam zehir... Aynı bedende hem şeytan hem melek..." Meryem Varol
1000k
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
(...) Uyumadan az evvel başlıyor bütün ağrılar Kalbimin üstüne yerleşiyor dağ gibi sancılar Geceler uzuyor, saatler kovalıyor birbirini Unutulmaktan utanıyor üstü örtülmüş hatıralar (...) Yazan: Ümmü Gülsüm Turan
Şiir
Büyüyorum...
Küçükken hep büyümek isterdim; küçüktüm diye pek dinlenmezdim. Haklı olduğumu düşündüğüm konularda bile hep ötelenirdim yaşımın getirdiği önyargılarla. "Sen küçüksün!" "Sana bu konuda laf düşmez sus hemen..." gibi cümlelerle boğuşurdum. Çok kızardım tabi bu duruma. O yüzden hep büyümek isterdim. Büyürsem eğer sözlerim dinlenecekti , rahatsızlık duyduğum bu konu çözülecekti ve de ben daha mutlu olacaktım. Küçükken böyle düşünürdüm işte. Şimdiyse büyük bir çelişkiyle aksini düşünüyorum. Büyümüyor olsaydım,diyorum. Hep küçük kalıp hiçbir şeyin farkında olmadan küçüklüğün verdiği masumlukla kalsaydım. Her şeyden habersiz olsaydım sözlerimin dinlenmemesine rağmen. Ama ne yazık ki istemesem de büyüyorum. Tanrı'nın önüme sunduğu büyük bir ip yumağının düğümlerini açmaya çalışıyorum. Açtıkça daha çok karışıyor yumak... Nasıl karıştırmadan çözebilirim bu düğümleri? İnanın hiç bilmiyorum. Bazı günler ters dönmüş, tüm çabalarına rağmen bir türlü doğrulamayan bir kaplumbağa gibi hissediyorum. Bazı günler ise kabuğumda sıkışıp kalıyorum öylece. Bekliyorum... sadece bekliyorum... Yazan:diana
İnsan ve Duygular
"Dünyanın en büyük cezaevi cahil insanın kafasının içidir."
Montaigne