İlknur

İlknur
@diaryofveraa
“Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.“

İlknur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·108 syf.·
2020 37. kitabı
Ömür İklim Demir
8.1/10 · 9,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yalnızlık, ah o canımızla çerçeveli kapımız , penceremiz. Ey anıların dalsız gölgesiz günbatımı...bilmem ki bir gün açılır mısınız zamanın gök bahçelerine.”
“Görülecek, işitilecek , tadılacak,okunacak,yazılacak,yapılacak o kadar şey birikiyor ki , bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum.”