En gerçek yolculuk, kendi içinde yolculuk etmektir. Bunun dışında her yolculuk, bir yanılsamadır. Ancak dikkat ettiğinde anlıyorsun ki, aslında kendi içinde yolculuk yapmıyorsun, sadece olduğun yerde duruyorsun ve evren senin içine hareket ediyor.
Ölüm ona acıdı, Zavallıcık, ne yazık ki yaptığı yanlışı düzeltecek zamanı olmayacak, hiç kimsenin yeterli zamanı olmaz zaten, tam isteklerine ulaşacak gibi olurlar ama başaramazlar.