Zavallı çocuklar ! Sizin o mini mini elleriniz eski Asya vahşetinin kullandığı birkaç asırdan beri insanlığın ağır yükü altında inlediği esaret zincirlerini kırmak için değil , belki kendiniz gibi küçük kuşları , güzel çiçekleri okşamak içindir.
Zamanınız kısıtlı , bu yüzden onu başka birinin hayatını yaşayarak harcamayın. Dogmanın , yani başka insanların düşüncelerinin sonuçlarıyla yaşama tuzağına düşmeyin.
“Kim bilir, bir insanın iyilik mi kötülük mü, dostluk mu düşmanlık mı düşündüğünü şöyle yüzüne bakınca kim bilir? Tanışmadan, konuşup görüşmeden bir insan korkuludur, başka bir şeydir. Yani herhangi bir şeydir.”