Hayatımda iki kez okuduğum tek kitap. Okurken birden fazla duyguyu aynı anda hissettim. Aşk, nefret, sevgi, umut, umutsuzluk, çaresizlik… Kendimi her iki karakterin yerine de çok rahat koyabildim. Bazen birini çok haklı buldum bazen diğerini. Aşk romanı okuyormuşsunuz gibi hissederken bir anda psikolojik gerilimin ortasında kalıyorsunuz. Okuduğum en sürükleyici kitaplardan birisi.