Dileknur ALP

Dileknur ALP
@dileknuralp
Öğrenci
Gazi üniversite ŞBP
Adana
2 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
”Kurabiye.” “Beni Kurabiye diye çağırmaktan vazgeç.” “Bu lakaptan nefret eder gibi davranmanı izlemek günümün en güzel kısmı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok yorgunum, ama uyumak istemiyorum. Yapacağım çok şey var, hayatın sonsuza dek süreceğini sandığım günlerde hep ertelediğim şeyler bunlar, sonra hayatın yaşanmaya değmeyeceğine inanmaya başlayınca da unuttuğum.
Sayfa 92·Kitabı okudu
...bir daha hiçbir şeyin yolunda gitmeyeceğini içimde bir yerde biliyordum.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Çok fazla konuşmuştum. Çok az şey söylemiştim.
Sayfa 476·Kitabı okudu
Ve unutma: çok duyulmak istiyorsan az konuş.