dilay

dilay
@dillayy_
"Delinse yer,çökse gök, yansa,kül olsa dört yan Yüce dileğe doğru yürürüz yayan. Yıldırımdan,tipiden,kasırgadan korkmayan; Ölümlerle eğlenen tunç yürekli Türkleriz!"
Reklam
"Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen "
"Keşke sen,ben olsan.Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan.Keşke ben sen olsam.Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam..."
"...ama bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki ?"