Özgür Dinçer Çalım

Özgür Dinçer Çalım
@dincercalim
'Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize?'
7/10
·134 syf.··
2020 18. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2020 13:32
Oldukça zarif bir dil ve anlatım var. İncelikle dokunmuş bir öykü. Salinger karakterlerini birçok öyküsünde kullanıyor. Bazı bölümlerde biraz zorlanılsa da öykü atmosferi oldukça güçlü, karakterler canlı, diyaloglar güzel. Okurken bir çok kere tebessüm ediyoruz. "...Ama Lane, bir tartışmayı, o tartışma kendi lehine çözülünceye kadar bırakmayanlandandı."
Franny ve ZooeyJ. D. Salinger · Yapı Kredi Yayınları · 20202,524 okunma
Reklam
7/10
·134 syf.··
25 saatte okudu
·
2020 18. kitabı
J. D. Salinger
7.2/10 · 2.524 okunma
Puan vermedi·202 syf.··
2020 15. kitabı
'Ne evet ne hayır' daki mizahı çok sevdim. 'Babama mektup' samimi ve güzel bir mektup. Demiryolu hikayecileri içten bir öykü. Öykülerin mevsimi olsaydı. Bu öykünün ki kış olurdu. Öykünün atmosferini hissediyorsunuz. Çünkü son derece berrak bir dille yazılmış. Kahramanların duygu durumları gözünüzün önüne seriliyor. Öykü karamsarlığa doğru ilerlese de sonunda umutlu bir bekleyiş var. Ne de olsa kışın sonu bahardır...
Korkuyu BeklerkenOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 202233,4bin okunma