Oldukça zarif bir dil ve anlatım var. İncelikle dokunmuş bir öykü. Salinger karakterlerini birçok öyküsünde kullanıyor.
Bazı bölümlerde biraz zorlanılsa da öykü atmosferi oldukça güçlü, karakterler canlı, diyaloglar güzel.
Okurken bir çok kere tebessüm ediyoruz.
"...Ama Lane, bir tartışmayı, o tartışma kendi lehine çözülünceye kadar bırakmayanlandandı."