"Tamam, Leyla aşkın tecellisi de aşkın kendisi değil. Allah, kadını ve erkeği en güçlü duyguyla imtihan ediyor. Sonra kadın ile erkek aradan çekilince geriye sadece ilahi aşk kalıyor. Yola onu bulmak için çıktıysan, tamam. Önce düşmeyi, sonra kalkmayı öğreneceksin. Aşk bir çeşit terbiye, öğretmen.Hem yol gösteren hem yola sokan.Yolun sonunda da sonsuzluk var ve hiçbir şey o sonsuzluktan daha kıymetli değil." Cahit Zarifoğlu -Dizi repliği
1000Kitap
22.11.63
Hep izlicem izlicem derken sonunda izledim ve muhteşem ötesi bir dizi 8 bölümlük zamanda yolculuğu anlatan bir dizi çok şey yazmak istemiyorum izleyip görün diyorum Bir repliği: Eğer başka bir yer varsa, Orada görüşürüz belki Ama yoksa da Bilmesini isterim ki bitti diye üzülmedim. Yaşandı diye sevindim. Onu tanımak benim cennetimdi zaten Başka bir evrende En güzel haliyle Görüşmek dileğiyle...
Film
Reklam
Yüksek lisans hayatımın repliği :(
Ben bu makaleye olan inancımı kaybettim Ela. Bu makaleyi tamamlayabileceğime olan inancımı kaybettim.
Dizi
YEDİ NUMAR DİZİ REPLİĞİ (Haydar)
Sıfır bir değer değildir. Bir sayı bile değildir. Ancak başka bir sayının yanına gelince değer yaratır. Tıpkı sevda gibi. Sevdanın da tek başına bir değeri yok. İlle de biri olmalı. Sıfır ne kadar çoksa sayı o kadar çoğalır. Sevda ne kadar çoksa insan da o kadar çoğalır büyür.
Duygu ve Düşünce
Yeterince ertelenmiş bir dışa vurum :)
. "Bir insanın özgürlüğü, bir başkasının özgürlüğünün başladığı yerde biter." Mihail Bakunin Uygulamada paylaşımlarda, yorumlarda sıkça gördüğüm bir konuya değinmek istiyorum. Evet, burası sosyal medya. Ve evet, fikirlerinizi özgürce paylaşabilirsiniz. Ama bu, size başka insanların nasıl paylaşım yapacaklarına ve profillerini nasıl kullanacaklarına karışma hakkı veriyor mu? Bence vermiyor. “Mesaj kutusunu kapatmamışsın, o zaman rahatsız edilmeyi hak ediyorsun.” minvalindeki yorumların artması ve özellikle kadınların hedef alınması beni çok rahatsız etmeye başladı. Birinin mesaj kutusunun açık ya da kapalı olması, o kişiyi ilgilendirir. Başka hiç kimseyi ilgilendirmez. Sosyolojik tespitlerinizi kendinize saklayın. Eleştirmenlik yapmayı biliyorsanız, eleştirmenlik yapın. Zira bunun dışındakiler boş konuşmaya giriyor. Ünlü bir dizi repliği var ya hani: Bazıları 'Ne kadar inanarak boş konuşuyor görüyor musunuz?' (Bu yazıda herhangi bir canlı hedef alınmamıştır, genel bir serzeniştir. Durup okuduğunuz için teşekkürler:)
1000Kitap
Hangi dizinin repliği?
sen neye yanarsan yan ben senden yanayım
Alıntı
Reklam
Reklam