Onun bana değil kendine ağladığını anladım. İnsan karşısındakine ağlamaz; ona bakar, ona ağlıyormuş gibi yapar ama asıl kendine ağlar. Cenaze evlerinde de öyledir; konu komşu o eve değil, kendi gidenlerine ağlar. Mustafa öldükten sonra kimin kocası ölse gittim cenazeye, o kadından çok ağladım, inanır mısınız?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dört yıllık evliliğimizin iki yılı onun işsizliği ile geçti. Son altı ayda birkaç iş denedi oradan oraya geçti. Sonra da boşandık şimdi ne yapıyor bilmem. Dönmüştür ailesinin yanına. Nasıl olsa dönebileceği bir yer var. Dönecek yeri olanlar terk etmekten korkmuyor belki de.