-Gene de?..
-Kitaplardan vazgeçmeyin. Zerre kadar aklı olan herkes kitapların iyi olduğunu bilir.
-Kitaplardan uzak kalırsak ne olur ?
-Bugün olanlar olur. Hediyelik eşya dükkanından bulduğun zımbırtılarla hayatına anlam katmaya çalışan pasif bir budalaya dönüşürsün.