reverdi

Shakespeare
-Güzellikte yok mudur ,hayırhah bir yön? -Erdemli değil ise kolpa,geçici ve bön Erdemliyse muhterem ve saygındır güzellik.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dostoyevski
-Çare? -Hayatına anlam kazandırmaya bak... -Çünkü? -Hayatın anlamı hayattan değerlidir.
Hacı Bektaş-ı Veli
-Kimlerle arkadaş olmalı? -Paradoksal olarak ,münzevilerle münasebet kurmak lazımdır.
Agatha Christie
-İnsan içine çıkan biri değildiniz. Neden? -Aslında konuşmayı sevmiyorum,mesele bu. Çoğu kimse düşünmekten kaçındığı için sürekli konuşuyor.
Nıetzsche
-Kime saygı duyarsınız ? -Kendine saygı duyabilene. -Kim ki o ? -Kendini küçük görebilen kimse. Paradoksal olarak ,ancak o kendine saygı duyabilir. Kibir, özsaygının yokluğundan doğar.