reverdi

Şeytana gülme evladım. Tanrı hepimizi yaşayan ölülerden korusun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acılıydık ve dedik ki , “ Beyaz adam için iyi olan, bizim için iyi değildir.” Ve bu doğruydu.
Yüzleşme anı gelene dek ,ne adam, ne kadın , ne de çocuk ,kötülüğün ruhunu ele geçirdiğini bilemezdi.
Farabi
-Bir dakika ,din ile ahlak her zaman iç içe değil mi yani ? -Ahlak hissedilen ,inanılan değil, bilinen,kavranan bir olgudur. Bilinç meselesidir. Görünüşten ,sözden ziyade tutum ve davranışta açığa çıkar.