Sürükleyici bir eser değil bir yerden sonra kitabı okumak içimden gelmedi daha sonra tekrar istikrar oldu ama sonra tekrar aynı. Durağan bir anlatım vardı ben biraz heyecanlı bir eser sandım fakat öyle değildi.
Genç bir kızın(Veronika) intihar etmesini anlatan bir eser daha sonra akıl hstahanesine düşüyor intiharı gerçekleştiremiyor duyduğu pişmanlıklar, öfkeler ; orsdakiler hakkında düşünceleri , betimlemelerini anlatıyor daha sonrada zaten kaçıyor halbuki daha iyileştiğini bile bilmeden. İsmi ve kapak resmine bakıp heyecanlıdır vb diye düşünüp okunulacak bir kitap değil