Gününü değerlendirmeye bakacaksın,günün nasıl değerlenir, bak anlatayım: şimdi ömrünü bitmiş say, ömrün bitmiş de sen yalvarmış, yakarmışsın, sana gözyaşlarm için çabadan bir gün daha vermişler, işte şu anda da o bir tek son günün içinde bulunuyorsun,işte o son günde ne yapacaksan, her gün onu yapacaksın.
... artık üzülmüyorum. Belki de üzülemiyorum. Bütün alçaklıklar bile doğal, çünkü alçaklık doğal. İyilik de, kötülük de bizim yaradılışımızda. Benim için ne düşündüklerini hiç önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum, budur önemli olan benim için.