"Çok sıkılmıştım. İnsanın kendi içine yaptığı yolculuk metaforundan, dünyanın bir tiyatro sahnesi ve her birimizin birer oyuncu olduğu benzetmesinden, sıkıldığımı söylediğimde bir yerlere gidip kafamı dağıtmamı önermelerinden, daha çok kazanmak için çırpınıp sonra şehir hayatına söverek sahil kasabasına yerleşmek isteyenlerden, dertlerini dinlediklerimin instagram fotoğraflarında dünyanın en mutlu insan olmalarından, üç beş kitap okuyup yeri geldiğinde onlardan milyon tane pasaj paylaşanlardan... Çok sıkılmıştım."