Yaşamımın en mutlu anlarında da aynı güçle acıyı duymadım mı. Ve acıların ötesinde bir beklenti vardı:Kendi dünyamın beklentisi.Sinir hastanelerinin kantinlerinde,teneke çayı,kendi odamda içmek istiyordum.Kimse senin kadar güzel,hiç kimse senin kadar canlı gitmedi ölüme.