"Kendin olmayı yeniden öğrenmen gerek, yıllar yılı unuttun onu yalnızca:Bunu da koşullara, hayatın akışına,sorumluluklarına falan bağlamaya kalkışma,bahane bulmaya çalışma: Sendin,sendeki asıl senin anlamanı,önemini, değerini gözardı eden: korkaklıkla işin kolayına kaçan...
O işte şimdi hesabını soruyor o sahici senin,senden:ne yaptın sen sana?"