Felsefi kitaplara ilginiz varsa bu kitap başlangıç için süper bir şey.Filozofları tanımak ve tanırken sofie'nin dünyasına girmek mükemmeldi. Merak duygumu ve algılama becerimi geliştiren bir eserdi.
"Herkes ama herkes benim için bir şeyler yapmaya hazırdı; herkes beni seviyordu,ama sen... Sadece sen ,unuttun beni.Sadece sen,sen ,sen asla hatırlamadın beni!"
O kadar üzülüyorum ki bütün hayatını aşk uğruna feda etmiş ,belki takıntı belki gerçek aşk ama hissettiği şeylerin yüreğime dokunduğu tamamen gerçek. Harun Çelik 'in dediği gibi " Yav Stefan bu nasıl bir uslup, bu nasıl bir aşk ,bu nasıl bir eser ,mükemmel mükemmel "