Ben insanlar arasında ayrım yaparım. Dostlarımı fiziksel güzellikleri,tanıklarımı güzel karakterleri,düşmanlarımı ise üstün zekalarına göre seçerim. İnsan düşmanını titizlikle seçmeli. Benim hiç aptal düşmanım yoktur mesela. Hepsi belli bir entellektüel derinliğe sahip insanlardır,bu yüzden de hepsi beni taktir eder. Bu kibir mi sence? Sanırım epey kibirliyim.
"Hangi çiçek, diğerini 'sarı açtı' diye ayıplar? Hangi kuş 'farklı ötünce' diğerine yasak koyar?
Derisinden, dilinden ötürü ölüyor insanlar. Ah insanlar! Her şeyi bulan, kendini bulamayan insanlar..."