Ancak Tanrı biliyor ya fotoğraflar dünyada, bir hafta içinde milyonlarca kez, serbest ticaret ve neoliberalizmden başka bir şey olmayan yeni dünya düzenini kafalara kakmak için kullanılıyor.
Mutluluğun bir hal olduğuna inanmıyorum aslında. Mutsuzluk olabilir ama mutluluk, doğası gereği, anlıktır. O an birkaç saniye sürebilir, bir dakika, bir saat, bir gün ve bir gece, ancak bir hafta böyle gitmesinin mümkün olabileceğini düşünmüyorum hiç. Mutsuzluk ekseriya uzun bir roman gibidir. Mutluluk fotoğrafa benzer daha çok!