Nur

Nur
@dorismami
El ele gittiğimiz bir yolda Sen gitgide büyürsen Benim içimde çok beklemiş Çok eski bir yer kanar Turgut Uyar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saçma, her sokağın dönemecinde her adamın yüzüne çarpabilir.
"... insan, ne denli çaba gösterirse göstersin ve kaçınılmazlığına ne denli inanırsa inansın, ayrılığa hiçbir zaman hazırlanamıyor çünkü. hazırım, dediği anda bile içinde ele geçiremediği bir nokta kalıyor sürekli; ayrılığa alıştıramayacağı, sızlanışlarını durduramayacağı bir nokta... belki de, yalnızca bu noktanın ele geçirilemeyişi yüzünden, birçok terk ediliş anında gerekli gereksiz bir yığın şey konuşuyor insanlar; içlerindeki o noktayı örtebilmek için gülünç tartışmaların tozuna dumanına boğuluyorlar, geçmişe ve geleceğe acımasızca saldırıp kendi yarattıkları harabelerin ortasında yuvarlanıyorlar. o nokta yüzünden hüngür hüngür ağlayanlar da var belki, köpek gibi yalvaranlar, kendilerini içkiye, kumara vuranlar, dövüşenler, sızanlar, yaralananlar, hatta kendilerini kendilerine vuranlar da var."
"Peki sadece isteklerimiz doğrultusunda yaşamak ya da istediğimiz her şeyi elde etmek de bizi mutlu etmeyecekse ne edecek? Cevap basit: İnsan olmak. Gerçek fikirler ve idealler uğruna yaşamak. Yardımlaşmak. Başkaları için de güzel bir şeyler yapmak. Diğer canlılara da değer vermek. Samimi olmak, şefkat ve merhamet göstermek, sorumluluk almak, özveride bulunmak, sevmek, sevilmek." Aytuğ Akdoğan
"İnsanın kendinden başka dönebileceği bir yer var mıdır ki?" Haruki Murakami