Dost<3
Dostlar asla unutmaz. Dostluğun en güzel tarafı da budur.
Sayfa 33 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Dost<3
"Dostluktan yoksunum Margaret. Başarı tutkusuyla yanıp tutuşurken, coşkumu paylaşacak hiç kimsem yok. Hayal kırıklığı. üzerime hücum ettiğinde, hiç kimse kederimi hafifletmeyecek. Düşüncelerimi kağıda dökeceğim gerçi; ama kağıt, duyguları iletmek için kifayetsiz bir araç. Benimle gönüldeşlik kuracak, gözleriyle bana yanıt verecek bir insanın dostluğunu arzuluyorum. Beni romantik bulabilirsin sevgili kardeşim, fakat bir dosta şiddetle ihtiyaç duyuyorum."
İş Bankası Yayınları·Kitabı okudu