Varlığımın başlangıcında annem beni kendi yoluma uğurlarken tek bir görev yükledi: Hayatta kal ve kazan.
Ailenin anlaşılamayan kara koyunu/ lanetlenmis olarak, yuvadan uzak, silahların gölgesinde hayatta kalmaya çalıştim.
Kuralsız bir firari gibi sokaklarda koşuyor, anı yaşıyordum
Çoğu dostum yarını bile göremedi.
Doğruyu savundukları ya da kabuğuna çekildikleri için, bir ömrü dört duvar olmadan tükettiler.
Peki ; kimler , kimler biliyor ?
bütün olan bu Cevapları ?
nere de gizli?
Büyüklerimizi sorguluyorum ; onlar bizden çok daha yaşlı ve gördü ama onlar bile ne bana ne sana yolun sonundaki o ışıktan bahsedebiliyor Çünkü onlar da bilmiyor. Zihnimde bin bir düşünce dönüp duruyor...
Bil ki ; insan, parmaklıklar ardına girmeden de pekala zindanlarda çürüyebilir.🙌🏼