Bir günde bitti!
10/10
·368 syf.··
2025 33. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2025 22:41
Uzun zamandır böyle akıp giden bir romantik kitap okumamıştım. Bu durum tamamen benim farklı şeylere yönelmemden de kaynaklanmış olabilir tabi, ama yine de bu kitap bir hatika dostumm! :)) Yazarın dili zaten çok akıcı, karakterler muhteşem. Bir günde elimden bırakmadan hemen bitirdim. Benim gibi romantizm turkunlarının seveceği bir kitap.
Cennette Problem VarChristina Lauren · Yabancı Yayınları · 2025226 okunma
10/10
·944 syf.··
Beğendi
·
2024 22. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2024 23:23
Şu anda aklımdakileri anlatabilmek için kendime şans diliyorum. Kitap 944 sayfa ve benim aklımdakiler onun iki katı. Lanet okumayı hiç sevmem ama LANET OLSUN! Bu kitap.. aman tanrım! Pekala hadi şu işi halledelim! İlk kitabı BAYILARAK! okumuş ama ne yalan söyleyeyim sonda hissettiğim bazı durumlardan dolayı 10/10 kendi içimde bitirememiştim. (İlk kitap her zaman kafamda 9.35 olarak canlanacak.) Birkaç gün önce ise ki bu bir haftada olabilir, tam olarak emin olamıyorum. Çünkü anlayacağınız üzere yaklaşık 944 sayfadır Navarre'deyim. Çok şey yaşadım, iyi değilim (kafasından duman çıkan, delirmiş ama mutlu ve huzurlu yüz emojisi). Sonra Bismillah daha kitabı ve playlisti (alta ekleyeceğim) açar açmaz tüylerim diken diken oldu. Dedim; 'Woww wooow sakinn!' O kadaaar özlemişim kii evreni, kurguyu, karakterleri, her şeyi! Yüzümde ister istemez saçma bir gülümseme oluştu. Vee başladım okumaya! Tamamen benim hislerim olarak söylüyorum ki bir cümlesinin bile uzatıldığını düşünmüyorum. Evet aşırı uzun, aşırı olaylı, pardon bir daha dile getireceğim AŞIRI! olaylı olmasına rağmen ben o kadar büyük bir keyif ve merakla okudum kii. Hiçbir cümlenin kitaptan çıkarılmasını şahsen istemem. Epik fantastik okumaya bayıldığım için beni gram rahatsız etmedi. Sadece bu konuda bir şey demek istiyorum. Ben üçüncü kitaba hazırlık olsun ya da olayları karıştırmayayım diye bir not alayım dedim, 20 sayfa not çıktı mübarek. YANİ! bu kitabı okuyup, not çıkarmayıp, üçüncü kitap çıkana kadar da olayların hepsini aklında tutabilecek bir yiğit varsa aramızda helal olsun diyorum vallahi. Dili su gibi akıcı, kurgu örümcek ağı gibi karışık ve muazzam bir düzendeydi. ŞİMDİ! kafamdan çıkarıp sizlerle de paylaşmak istediğim ana bir neden var ki bayıldığım, düştüğüm, güldüğüm, eridiğim, haykırdığım.. o da
Fantastik
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,216 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·
Ben kitabın yarısındayım ve yarısında olmama rağmen çok heyecanlı ilerliyor bu kitabı çok sevdim. Bana da bu kitabı bana dostumm önerdi "al bu kitabı oku bence" dedi. Çok sağol canım arkadaşım, arkadaşımın bana önerdiği gibi bende diğer okuyuculara söylüyorum bu kitabı okumalısınız☆
Gümüş GözlerScott Cawthon · Teen Yayıncılık · 201831 okunma
Puan vermedi·408 syf.··
2022 14. kitabı
#okudumbitti #AndreGide #Kalpazanlar #402sayfa #ŞubatAyı1ciKitap Selam canlar. 400 sayfalık kitabı 8 günde bitirmişsem bu o kitabın ne kadar beyin yakan bir kitap olduğunun en birincil kanıtıdır. Ben ne okudum böyle bilmiyorum. Bir kere şunu söylemek isterim bu kitabı okuyacaksanız ciddi anlamda çok kitap okuyan biri olmanız şart. Neden derseniz kitapta bahsedilen birçok eser var ve onları okumadıysanız bazı şeyler havada kalacaktır. Bende de öyle oldu. İlerde tekrar okuyacağım ama önce not aldığım kitapları okumam lazım. Kitap özelinde bu yüzden yorumumu kısa tutacağım ve beni kalbimden yakalayan alıntıları paylaşacağım yalnızca. Oldukça uzun olacak ama inanın bir o kadar da altını çizdiğim ama çok uzun olduğu içim paylaşmadığım alıntı kaldı kitapta. "Öyle ya, önlenemeyecek olanı yasaklamak neye yarar? Bir kitabı yasak edersin, çocuk gizli gizli okur. " Peki o kitapları okumasını nasıl önlersiniz. Cevabı kitapta. Gerekliliği tartışılır tabi. "Kocasının istediği bu erdem içinde kendini tutsak gibi gördüğünü, boğulduğunu, şimdi işlediği suça değil de buna pişman olduğuna üzüldüğünü nasıl söyleyebilirdi ona" kitapta en çok irdelenen konu başlığı "erdem". "Bir yazarda bulunması gereken bütün nitelikler var sizde. Kendinizi beğenmişsiniz, ikiyüzlüsünüz, hırslısınız, değişkensiniz, bencilsiniz" evet evet bu niteliklere sahipseniz hemen yazmaya başlayın ben demiyorum Andte Gide demiş ‍️ "Düşünceleri ne kadar yoldan saparsa o kadar fazla sarılırlar ahlaka, o kadar ki, kimi özgür düşünceleri sofulukta herkesi gölgede bırakır" nasıl da gündeme dair bir söylem demeden geçemiycem "Ya kadınları sevmeyi seçmeli ya onları tanımayı, ikisinin ortası yoktur" buna yorum yapmayacağım, çünkü ikisinin ortası yok "On beş yirmi yıllık evlilik sonunda, eşlerin gittikçe artan karşılıklı
KalpazanlarAndré Gide · Can Yayınları · 2020859 okunma
Hiç yaşamaya üşendiğiniz oldu mu..?
10/10
·617 syf.··
Beğendi
·
2021 31. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 11 Eylül 2021 12:34
Kitabın son sayfayı şuan da kapattım ve tüylerim diken diken... Bir kitap karakteri gerçekten dostunuz oldu mu? Oblomov benim dostumm...Saf altın gibi taşıdığı değer onun doğuşunda vardı, hayat o yanını hiç değiştirmedi. Bir çok zorluklarla karşılaştı, donuklaştı, uyuştu, neşesi, zevki bozuldu, yaşama gücünü yitirdi. Ama yüreği hiç bir sahteliğe düşmedi, lekesiz kaldı. En çekici kötülük onu ayartamadı, hiç bir güç onu doğru yoldan çıkaramadı. Bütün kötülükler etrafını sarsa, dünyanın altı üstüne gelse Oblomov kötülüğün ardından gitmez, herşey e rağmen temiz ve dürüst kaldı. Onun gibi insanlara yeryüzünde o kadar az rastlanır ki; kalabalıklar içinde birer inci gibidir. Onun kalbi bozulmaz, insan her zaman her yerde ona güvenebilir... Bir çok insanları sevdim, ama hiç birini roman karakteri Oblomov kadar sevemem. Onu tanıyan sevmemezlik edemez... Tutunamadı Oblomov: başlamadan önce hep tembelliğin karakteri olarak düşündüm onu, öyle değildi, çok derin bir ruhu vardı, yalnızdı, kimsesizdi, yaşadığı herşey onu yaşamaktan geri çekti; samimiyetsizlikler, sahtelikler, gelip geçici hevesler, bu sahte dünyanın saçmalıkları ona elini eteğini çekiştirmişti, öyle derin bir ruha sahip ki... adını tembellik sanacak olanlar adına af diliyorum bahtsız dostumdan.... Kitaba daha önce tembellik sanatı diye bilerekten çıkıp, TUTUNAMAYAN'lardan geldik. Oğuz Atayı'ı da, Tutunamayanları da şimdi daha iyi anlıyorum, Oblomovu anladım... Bir kitap bir karakter hayatımıza bu denli tesir edebilir Oblomov' da yaşadık, zaman oldu yerimizden kalkamadık, kitabın kapağını bile açamadığımız zamanlar oldu; bunu da söylüyorum o derece etki ediyor yanii... Roman Rusya' da bomba gibi patlıyor, üzerine saatlerce tartışılan Oblomovluk kelimesi edebi ve ebedî olarak günümüze kadar geldi...Düşünün 1859
Oblomovİvan Gonçarov · İletişim Yayınları · 201949,9bin okunma
33 •
9/10
·528 syf.··
2021 8. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2021 08:58
Dan Brown külliyatından bir kitap daha eksiltmiş olmam dışında üzüldüğüm bir şey olmadı kitabı okurken.. bu kitap bi harika dostumm.. Robert Langdon beyefendiyle 3. Kez karşılaşmak beni sevindirdi, kendisi muhteşem bir şifre uzmanı (manyetik bela çekici), olduğu için kitabın ilk sayfalarında klasik girişini yaptı. Bu sefer sorun Mason tarikatının ünlü isimlerinden aynı zamanda Robert' in arkadaşı olan Farmason Peter Solomon'un kaçırılması ve Antik Gizemler denen çağ boyu saklanmış sırrın açığa çıkma tehlikesi. Tehlike bununla da kalmıyor uluslararası soruna dönüşüyor, devreye Sato ve CIA de girdiğine göre bana bu kitabı okumak düşer dedim ve başladım okumaya. Kitaba 9 puan vermemin sebebi konu değiştiği halde olaya girişin ve olayın bitişinin hep aynı olması, stabil bir kadın- Robert ilişkisi olması, bu sefer ilişkinin aşktan ziyade arkadaşlık olarak devam etmesi beni sevindirdi. Onun haricinde terk edilmiş birinin "dönüşüm" detayı beni çok duygulandırdı ve acayip şaşırttı. Ezel izleyenler bunu beğendi :)) Hız sevenlere hitaben okuyun derim <3
Polisiye / Gerilim
Kayıp SembolDan Brown · Altin Kitaplar · 200920,3bin okunma