Diyar

Diyar
@dprinceps
Acımak ne, çarmıha germek gerek beni!. Çarmıha ger onu ey büyük yargıç, çarmıha ger ve sonra acı! O zaman çarmıha gerilmek için kendi ayaklarımla gelirim sana, çünkü ben sevinçlere değil, aşağılanmalara ve gözyaşlarına susamış bir insanım!… ve sen, içki satıcısı, senin şu şişen bana zevk mi veriyor sanıyorsun ? Ben bu şişenin dibinde aşağılanmayı aradım, aşağılanmayı ve gözyaşını… Buldum da aradığımı, buldum ve tattım. Acımak… BİZE ANCAK, HERKESE ACIYAN ACIYABİLİR, HERKESİ VE HER ŞEYİ ANLAYAN.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..çünkü sefilliğe düştüğünde insanoğlunun ilk kendisi hazır olmalıdır kendini aşağılamaya.
Edebiyat

Diyar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·234 syf.·
25 günde okudu
·
2022 8. kitabı
Koşucular ve koşmayı sevenler, genellikle daha büyük bir amacı gerçekleştirmek için, mesela sınırları test etmek veya sağlıklı ve zinde kalmak için koşarlar.
Kişisel Gelişim