Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
San
Kırmızı bir kuştur soluğum Kumral göklerinde saçlarının Seni kucağıma alıyorum Tarifsiz uzuyor bacakların Kırmızı bir at oluyor soluğum Yüzümün yanmasından anlıyorum Yoksuluz gecelerimiz çok kısa Dört nala sevişmek lazım.
Sayfa 11 - YKY
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Göğün yeşilinde Yeşil bir yıldız Ne yapabilir, sevdiğim, Yitmekten başka? Soğuk siste Gömülen kuleler Nasıl seçiyor Bizi pencerelerimizden ? Göğün yeşilinde Yüz yeşil yıldız Görmüyor yüz kuleyi Karın içinde bembeyaz. Canlansın diye Acımı, Söylemek istiyorum Kırmızı gülümsemelerle... Federico Garcia Lorca
Hepimizin vakti gelecek... Her şey unutulacak... Hiçbir şey kalmayacak Verdiğin anılar dışında. Geriye bırakabildiğinin hepsi onlar Akıllarda kalan her şey onlar. Zaman her geçen gün daralıyor Ve ruhunu arayabilirsin sen Ama göremeyeceksin Her zaman geçip gittiğimiz gibi Boş sonsuzluğa doğru... V.Cavanagh
Bana neşe verince sen Düşünüyorum da bazen; Şimdi ölebilirim diyorum işte Ve hep mutlu kalırım böylece Ta sonsuza dek. Sen yaşlanınca sonra Ve hatırlarsan beni Görünürüm yine bugünkü gibi Ve bir sevdiceğin olur Hâlâ gencecik biri.
Dört Aşk Şarkısı
Yedi gülü var dalın Altısını yel alır Biri kalır geriye O da bana adanır. Yedi kez çağırırım seni Altısında gelme kal Ama yedincisinde söz ver Tek bir sözcükle gel. Bir dal verdi sevdiğim Üstünde sarı yapraklar. Yıl desen , geçer gider . Sevdaysa yeni başlar...