Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...

Jon Osterman

, bir kitap okudu
10/10
·200 syf.·
Beğendi
·
2023 2. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nar Bahçeleri
Nar bahçeleri , bir sürüler sayamıyorum Dört bir yanda patlamış hasadı bekliyorlar Kırmızı bir şölen... kahverengi toprak Ve mavi gökler var tepemizde. Sonsuz bir zenginlik içinde gibiyiz Şimdi seninle , hâlimizden de deliler gibi Memnunuz galiba Yaşamın bize yetmediği hızlı zamanlardayız Ve bu sonsuzluk içinde kendimizi Kıymete bindiriyoruz ama gelip geçeceğinden haberdar telaşlardayız. Tüm bu cümbüş içinde neden sonra Birden hafif bir yağmur başlıyor Toprak kokusu ve her damlasında Serinleyen bedenlerimiz ve şimdi Biz nar taneleri gibi sayısız ve kıpkırmızı Nasıl olsa gün gelip biteceğine inat Mühürlüyoruz dudaklarımızı birbirine ... 16.05.2023
Şiir

Jon Osterman

, bir kitap okudu
9/10
·78 syf.·
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Aiskhylos
8.2/10 · 10,1bin okunma
Rica
Söyle bana Eyüp , Fısılda kulağıma Tenimdeki bu yaralar kimlerin hatırası ? Dokun tek tek her birine Ve anlat hikayelerini Belki bu sefer , belki bu sefer. Parçala göğsümü kafesinden Girmek içinde tereddüt etmeyesin Tut elinle kalbimi Ve en derinliklerindekileri vur Tek tek yüzüme. Biliyorum ne ben Constantine' im Ne de sen şeytansın Bu da zaten bir anlaşma değil Sade bir rica Ne sen götür beni gideceğin yere Ne de ben seni kandırayım.... J.O 20.05.2023
Şiir
Bir Şiir & Bir Şarkı Biraz ben çokça Sezen
Uçurtma Bayramları youtu.be/_-1PgwI1oWo Constantine Söyle bana Eyüp , Fısılda kulağıma... Tenimdeki bu yaralar kimlerin hatırası ? Dokun tek tek her birine ve anlat bana hikayelerini Belki bu sefer , belki bu sefer. Parçalayıp da göğsümü kafesinden Gir içerilere , bir an tereddüt etmeden Tut elinle kalbimi En derinliklerini vur yüzüme. Biliyorum , biliyorum ... Ne ben Constantine ' im Ne de sen Şeytansın. Bu da bir anlaşma değil zaten Sadece bir rica. Ne sen al götür beni Ne de ben seni kandırayım... J.O 20.05.2023
İnsan ve Duygular