Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Gülümse...
Gülümse artık sevdiceğim , Tüm inançlardan bir bir kovulduk nihayetinde... Birbirimize yüz çevirdiğimizi konu alan masallarla kandırdılar insanları. Arzulardan arzu , günahlardan günah beğenmiştikte her dilde , her notada, hayata anlam katan her mânâda sevişmiştik seninle... Sakına sakına gençlerden Saklaya saklaya kendilerinden Kazıya kazıya belleklerden.... Harf harf, öbek öbek anlamlı ve anlamsız her mısramıza çiviler çaktılar, bıkmadılar ve usanmadılar. Ama sen yine de üzülme sevdiceğim Gülümse... Gülümse ki, her bir kederini belleğime kazıya kazıya işlediğim varlığımız Bir nebze olsun yeniden serinletsin yüreğimi. J.O
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başka Şarkı
Kar yağmaya başlıyor Ipıssız düzlüğüne ömrümün Ve uzaklara giden hayal gücü korkuyor Donup yitivermekten. Anlatıyor ki ezgim Düş bozulup gitmiş gelmemek üzre. Ve yağmurlu akşamda Yüreğim öğreniyor Ağaçların döktüğü Güz trajedisini.
Gerçek
Ah, ne kadar zor Seni sevdiğim gibi sevmek Aşkından rüzgar canımı yakar, Kalbim, şapkam canımı yakar. Kim satın alır, Şu kurdeleyi benden Şu ak ketenden kederi Beyaz mendiller yapmak için? Ah, ne kadar zor Seni sevdiğim gibi sevmek !
Şiir

Jon Osterman

, bir kitap okudu
9/10
·146 syf.·
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Federico Garcia Lorca
7.2/10 · 429 okunma