Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
bende daima dehşetli bir insan tanıma, gerçekten kim olduklarını bilme dürtüsü vardır ama öğrendiğimde, açılıp içlerini döktüklerinde nefret ederim hepsinden. bilgi tanımlamaya, hayal kırıklığına götürür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Demek ki aşkın azabında bir lezzet vardı ve dertleri zevk edinmeyince aşkın tadı çıkmıyordu.
uyuyanlar şehrindeki tek uyanık gibi hissediyordum kendimi.
kaybedilen en kıymetli eşyanın, servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor. yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve hatırlayışta insanın içini sızlatıyor. bunun sebebi herhalde, "böyle olmayabilirdi!" düşüncesi, yoksa insan mukadder telakki ettiği şeyleri kabule her zaman hazır.
Diotima
Sokrates/Platon/ Diotima üçgeni ve birde aşk merdivenimiz... youtu.be/dsq1NbUZgfc
Müzik