Ayşe Özalp

Ayşe Özalp
Güzel sevmek gerek azizim, güzel sevmek... Insana rast gelesin... Düştüysek kalkarız, daha ölmedik ya...

Ayşe Özalp

, bir kitap okudu
9/10
·308 syf.··
10 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Hüseyin Nihâl Atsız
8.6/10 · 34bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
niye severiz ki...
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarıni bulmaya çalışırız. Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.

Ayşe Özalp

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
7/12 kitap - %58 tamamlandı
7 kitap okudu
12 kitap
1.764 sayfa
4 inceleme
3 alıntı