Bu gece başımda bir tutkuvar,
Bu gece başımda bir nûr var
Yine bu gece göğün zirvesindeyim,
bir sırrım oldu yıldızlarla
Bu gece tek başıma arzulu ve tutkuluyum
Sanki bu alemden uzaktayım..
💫✨
youtu.be/7g3cQGkIccM
benim işte yine o, kendi söküğünü
dikemeyen ben
her şey oldu da hep olmayanın
peşindeyim
kendini deşip deşip irin içen işte ben
çocukları da seven ama
sezdirmeden
boyna sürülen bıçağı ince ince
bileyen
muskasında yoksulluk duasıyla dolaşan ben
sakarlık tanrısı, cahiliyeden gelme
aristokrat
ağlayan çocukları boğmak isterim
bu yüzden, fakat
benim işte o, aşırılıklar prensi, kör
kalem ben
mahallenin iti, evvel ve ahir zaman
cücesi
kendini tırpanlayan, babası yok
sülalesinin baş piçi
tanrım, beni neden yalnız bıraktın,
diyen ben
yalpalayan bir kamburun mor
gölgesi
piçim işte, şeytan doğar içimdeki
sevgiden
Gökyüzünün sonsuzluğuna yükselmek istiyorum,
Denizin derinliklerine gömülüyorum,
Sana bütün dünya nimetlerini vermek istiyorum!
Yeter ki sev beni! Sev beni!