Evim bana der ki: ‘beni bırakma, çünkü geçmişin burada yaşıyor.’
Yol bana der ki: ‘gel ve beni izle, çünkü senin geleceğin benim.’
Bense hem evime hem de yola şöyle derim: ‘ne geçmişim var benim ne de geleceğim. Burada kalırsam eğer, kalışımda bir gidiş olur; gidersem de gidişimde bir kalış. Sadece aşk ve ölüm her şeyi değiştirebilir.’
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle bir yaşta idim ve öyle bir mizaçta idim ve çocukluğumda o kadar az oyun oynamıştım ve aldatmasını o kadar az öğrenmiştim ki, yalan bana suçların en ağırı gibi geliyordu; ve bir yalan söylendiği zaman insanların değil, eşyanın bile buna nasıl tahammül ettiğine şaşıyordum. Yalana her şey isyan etmelidir. Eşya bile: damlardan kiremitler uçmalıdır, ağaçlar köklerinden sökülüp havada bir saniye içinde toz duman olmalıdır, camlar kırılmalıdır, hatta yıldızlar düşüp gökyüzünde bin parçaya ayrılmalıdır filan...
Ben Nüzhet’in kahkahalarından ürkerim bu, bir silahtır ki Nüzhet onu başkalarının zaafları üzerine merhametsizce boşaltır. Ağzından bu kısa, kesik ses parçasının dışarıya sıçrayışı kendisi için o kadar gayri ihtiyatidir ki infilaktan sonra o da her zaman şaşırır, bezen utanır ve nadir olarak da açtığı yaraya acır.